Komponent pre VB

Gracov, Vasilij Vasilij.Gracov
Středa Březen 17 12:06:28 CET 2004

Jakub Ladman pise:
> Tak kdyz uz jsem u toho, kolik vlastne ten display (bezny 2x20, nebo 2x16
> znaku) potrebuje - nekde se dokonce objevuji zapojeni bez zaporneho
napeti,
> ale toho se bojim, ze to nebude uplne ono a ze to bude napr. teplotne
> zavisle.

Zaporny teploty jsou asi i problem pro LCD v tefefonech. Mam N6210 a nechal
jsem ji asi dve hodiny na parezu v lese, kdyz jsem rezal stromy. Cerny
display, ozivnul, az kdyz se ohral.

... nechci Vam kecat do nastaveni PC, ale mate srpnovy datum lonskyho roku
:-))))

S pozdravem

Ing. Petr Lup?nek
datov? komunikacn? syst?my