menic pro LCD

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 12:06:28 CET 2004

> Dobry den,
>
> obsahuje SCAST signaly Y a C?
Obsahuje, tedy, je tam na ne misto, nicmene kdekoliv jsem mel na scartu Y/C vstup/vysup, bylo o u nej vyrazne oznaceno, takze "default" to asi nebude..

> Takze, kdyz spojim dva a dva vyvody konektoru S-VHS tak obraz
> by mel byt cernobily a jeste rusen. Tak jsem to pochopil. Ale
> u me ten obraz na OVP televizi je barevny a vlnise. Proc neni
> cernobily?
Presne jak rikate, mel by byt rusen a cernobily. Jak je mozne, ze se tam ty barvicky dostaly, to je mi zahadou. Jak vypada obraz, kdyz pripojite do videovstupu TV jen Y signal z S-Video?

Jiri N.