LCD a jednocip

Petr Nehasil petr
Středa Březen 17 12:06:26 CET 2004

Majk wrote:

> Zdravim Linuxare,
>
> mel bych takovej dotaz. Jak mam prinutit nejakej program v c++, aby se po
> kompilaci pustil jako deamon - cili aby bezel stale na pozadi a cekal na
> nejake udalosti? Resim tady ovladani a potrebuju, aby ten dany programek
> stale sledoval stav na LPT portu a pokud na jednom vstupnim pinu dojde ke
> zmene, tak aby vyprodukoval nejake stavy na vystupu LPT. Uz mi to celel
> funguje, ale jakmile se odhlasim z Linuxu, tak se ukonci i dany program na
> to rizeni.
>
> H.

Dobry den,

moznosti mate vicero.  Asi nejjednodussi : nohup jmeno_vaseho_programu &
To by melo spustit Vas program na pozadi a jeho vystup presmerovat do souboru

nohup.out.
Pak se da do ceckoveho programu doplnit kod, ktery zajisti demonizovani.
To jest odpojeni se od terminalu,  dvojnasobne froknuti. atd....Skvely popis
najdete
v knize Programovani siti OS Unix od Stevensona.  Nazev asi neni zcela
presny.

Petr Nehasil