Popis celniho panelu

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:06:26 CET 2004

V archivu by mel byt cely postup, jak jsem ho popisoval nekdy zacatkem
tohoto roku, vcetne typu folii a cen. S tim saponatem pozor, dava se ho do
vody jen malicka kapka, jinak se udelaji popisovane sede fleky, ktere
vysychaji hrozne dlouho. Voda je nejlepsi destilovana a dodrzovat
uzkostlivou cistotu, protoze pod nalepenou folii je osklive videt i nejmensi
necistota.
--
Rotta

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.298 / Virov? b?ze: 161 - datum vyd?n?: 13.11.2001