Re: Autobaterie

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:06:24 CET 2004

Panove,
dekuji za namety i pozbudive slovo ze nic nejni ztraceno. Jiz uvazuji
ktere trafo na to pouziji, nebot stabilizovany zdroj s proudovou
regulaci asi nebude moc pouzitelny. No a pokud to selze s zarovkou,
je zde ta moznost s peroxidem. Jen mne trochu leka zima a doufam ze
to nebude rozcvicka na silvestrovsky ohnostroj.

Ps.: Ten odpor (ci nejake napeti) mezi clanky se da zjistit tak ze
opatrne "zapichnu" merici hrot mezi dve elektrody v clanku skrz
nalevaci otvor, nebo do sousednich clanku ?

Radek

> [...]
by
>znamenalo zkrat mezi clanky.
>Potom pripojit na normalni nabijecku. To je v podstate to, co jste
jiz
>delal. Ale...
>Vzdy se najdou nejake specialitky, jako je treba oprava ponicenych
>elektrod obrazovek, nebo zdvojnasobovani kapacity kondenzatoru. U
>baterie je to nabijeni stridavym proudem. Ne tedy presne stridavym,
ale
>pulsnim s tim, ze baterie je castecne vybijena. Staci dve diody
>prislusneho proudu, a jedna zarovka, napr. zadni brzdova.
Nabijite-li

Mapy Prahy, Brna a Cech najdete na http://www.mapy.cz