[OT]: DOS aplikace pod Win

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:06:24 CET 2004

Jestli dobre chapu o co jde, pak asi nasledovne:

1. Pravym tlacitkem mysi na ten dosovy program a zvolit "Vlastnosti".
2. Je tam par nastavovacich zalozek, tak zvolime zalozku "Program".
3. Stiskneme cudlik upresnit.
4. Tady zvolime "Zabranit programum MS-DOS v detekci Windows".
5. Stiskneme tlacitko OK.
6. Stiskneme tlacitko OK.

A ted by to nemelo prechazet do cisteho DOSu pri spusteni toho programu.
Jasne, ze lze nastavit i ty dalsi veci, ale vetsinou to neni nutne.
BTW, nekdy se muze podarit pevnym nastavenim pozadovane pameti
zabranit chybe s jejim pretecenim, ale nekamenujte mne, taky jsem ten OS
nepsal,
tak presne jak to pracuje s tim ze si automaticky zvoli velikost potrebne
pameti nevim.
Jsem rad ze jsem na tom OS nedelal, asi uz by mne tady par lidi utlouklo
:-))).

Jinak tato nastaveni vyrobi soubor s PIF priponou a do normalu to vratite
pouhym
smazanim tohoto PIFu.

Pokud jsem spatne pochopil o co jde, pak se staci zeptat jeste jednou :-).

--
Jiri Bezstarosti

-----P?vodn? zpr?va-----