Eagle-jak na to

dasl@tchibo.cz dasl
Středa Březen 17 12:06:23 CET 2004

Pracoval jsem s verzi 3.55, takže snad v něčem poradím, verzi
4.01 ale neznam:

ad 3)
U mne se soucastka na boardu skutecne objevi v zakl. poloze,
ale stara se smaze, presne podle toho, co udelam ve schematu.
Pokud nahrazujete soucastku napriklad jinou se stejnym rozlozenim
vyvodu, je lepsi pouzit "replace", pak zustane na svem miste.

ad 4)
Nejlepsi zpusob jak se vratit je pred spustenim autoroutera si board
ulozit a pokud nejsme spokojeni, tak si ten ulozeny nacist bez ulozeni zmen.
Nevim, zda to lze i jinak.

ad 5)
Zkuste zvetsit zobrazeni a tim i presneji kliknout na krizek.
Jinak skutecne je treba pouzit fintu se schovanim hladiny.
Mozna ale rychlejsi je napsat do prikaz. radku "move jmeno", kde jmeno
je jmeno soucastky. Move se da i zkratit, nebo priradit pod nejakou klavesu,
treba Fxx apod.

ad 6)
Zalezei na tom, jakym povelem ho tahate. Pokud pouzijete "route", pak
skutecne se bude
tahat z mista, ktere je nejblize kurzoru, ale kde zacina nebo konci
"signal", tj. ty
cary v hladine "unrouted". To by odpovidalo tomu, co popisujete.
Pokud chcete zacit presne na miste kurzoru, muzete spoj tahat pomoci "wire".
Pak lze
pro prepocitani signalu pouzit "ratsnest".

ad 7)
Po spusteni (resp. otevreni okna s boardem) se automaticky provede urcity
script soubor, ktery obsahuje prikazy pro pocatecni nastaveni voleb. Myslim,
ze je to
eagle.scr, nebo tak neco a naleznete ho v zakladnim adresari, tusim spolu s
exe souborem.
Jinak nektera nastaveni jdou predvolit z menu hl. prostredi.

K ostatnim bodum nevim.

Ing. David Šlosárek