PIC- C HI-TECH

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 12:06:23 CET 2004

Taky jsem zvedavy, uz ten compiler stahuju :-).

Ale k te velikosti pameti. Delaji se verze jednochipu s ruznymi
velikostmi pameti a podobne typy s mensi pameti jsou lacinejsi.
Je mi jasne, ze pri par kusech ani pri 10Kc rozdilu na kus z nas
nikdo neschudne ani nezbohatne, jenze kdyz prijde clovek do kramu
a vejde se mu to do typu s mene pameti, v pripade ze nejsou
(zrovna tuto sobotu PIC12C671 v GM nemeli) vezme si proste
ty s vice pameti (PIC12C672 meli poslednich 5ks - uz nemaji)
a pomuze si tim, coz opacne pujde tezce :-).

Proto mensi lepsi :-).

Na druhou stranu se nekdy hodi tvrde linearni reseni, kde se klidne
pres pul pameti generuji nejake vystupy na brany, aby se daly vubec
stihnout pri dane frekvenci a pak se zase usetri za verzi, protoze
neni potreba 20MHz honit ve smycce, kdyz se to stihne linearnim
kodem pres velke procento pameti pri nizsim taktovani.
To vsechno ve vyssim jazyce take lze, ale ted spise demonstruji,
ze ne vzdy je to jen o tom co se vejde do ceho, ale i o tom, ze leckde
rozhoduje kazda jedna instrukce ve zpracovani a pak opravdu
nema asi vyznam vyssi jazyk pouzit - alespon pro ten urcity kus kodu
i kdyz pomalu ztracim svou jistotu jak je tady ten C kompilator chvalen
a tak stahuju a jdu zkouset co to umi, treba pak zmenim nazor :-).

--
Jiri Bezstarosti

-----P?vodn? zpr?va-----