Prodloužení kabelu tiskárny

Renda Damek rene.damek
Středa Březen 17 12:06:22 CET 2004

Dobry den,

(1) mohl byste mi, prosim, nekdo poradit, jakym programem je mozne simulovat
hw USART integrovany v PIC16F62x? (Nebo eventuelne v PIC16Fxxx.) Nebo jak k
tomu prinutit MPLAB.

(2) Jake mate zkusenosti s originalnim MAX232? Mam ho pripojen asi 10m
kabelem k PC. Na MAX je z druhe strany povesen PIC ktery zobrazuje posilane
znaky na LCD displej 1x16. Zjistil jsem, ze pokud poslu za sebou 3 stejne
znaky (9600Bd), tak mi to MAXo ten treti zkomoli (vzdy stejne). Po asi
5hodinovem provozu MAX zacal komolit vsechny znaky. Nemel jste nekdo podobny
problem? (Je to MAX232CPE. 5V. Rychlost 9600Bd. Pouzivana pouze linka TX od
PC. Kondenzatory 1uF/50V.)

Predem dekuji,
Lukas