MD recorder

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 12:06:19 CET 2004

On Tue, 25 Dec 2001, Libor Kavan wrote:

> Ale stacilo by to. Videl jsem to na vlastni oci. Na vystupu nejakeho
> zvukovky mel jeden clovek ledku(IMHO to nebyla infra, myslim, ze cervena) a
> "blikal" s ni do dig. vstupu zesilovace a hralo to v pohode.

Staci to, vyzkouseno se supersvitivou cervenou LEDkou a schmitt. hradlem
na vystupu cd-prehravace. Svitil jsem tim asi 0,5m do optickeho vstupu
stolniho minidisku ;-))

Druhy pokus: zvukova karta PINE asi za 300Kc s digitalnim vystupem (jen 2
piny na desce, vzadu nic, cip myslim CM8330 nebotaknejak). Opet schmitak,
cervena LEDka a "bezdrat prenos" do minidisku :-) Minidisk byl prepnuty do
rezimu OPTICAL-IN a vystup pres zesilovac na poradny sloupovy bedny.
SUPER kvalita zvuku, LEPSI nez SB-Live pres LINE-OUT do zesilovace !!

S pozdravem
Vaclav Kadoun