Takova mala HomeBUS

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 12:06:19 CET 2004

On Tue, 25 Dec 2001, [iso-8859-2] Sa?a wrote:

> Zdravim lidi,
>     tak mi jezisek prave najezil :) nove CD od Tezkeho Pokondra. Je na nem
> napsano ze nelze prehravat na PC a je to bohuzel pravda :(  Nevi nekdo, jak
> se da tato ochrana obejit ? Nechci to na nelegalni kopirovani, ale na

Zmineny postup s prelepenim 2 session (takove svetlejsi mezikruzi siroke
asi 1,5cm na disku) funguje, dokonce se mi na treti pokus podarilo
prilepit nalepky tak, ze i posledni track je zcela OK. Jen pozor na
kvalitu nalepek, protoze zminene CD bylo pujcene, chtel jsem neco
malo-lepiveho, abych to dostal bez nasledku dolu. Pouzil jsem tedy
"lepi'ky" - proste takove ty zlute nalepovaci papirky od 3M. Po roztoceni
CD na 50x rychlost se ale jeden odlepil a to jste meli videt rychlost, s
jakou jsem mackal tlacitko EJECT ;-))) Po novem nalepeni jsem radeji v
grabbovacim softu nastavil maximalni rychlost cteni na 12x a pak uz bylo
vse v pohode...  smrt Kaktusu!

S pozdravem
Vaclav Kadoun