OT Prahravani CD na PC tedy spise uz gramofony

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 12:06:18 CET 2004

Mam vynikajici zkusenosti s NC470 (bez predzesilovace), snad nejlepsi
vyrobek byvale Tesly mezi gramy vubec ... prave resim vymenu prenosky, dal
jsem zde na forum dotaz, ale nikdo mi bohuzel dosud neodpovedel :(
Da se v bazaru sehnat pomerne levne ...
Preji hezky den, Simon Cihelnik