OT Prahravani CD na PC tedy spise uz gramofony

Sasa sasa.dvoraku
Středa Březen 17 12:06:18 CET 2004

  Zdravim konferujici,
zkousel sem udelat mp3player z PC pomoci programu mpxplay v DOSu. Temer
vsechno funguje jak ma, jedinym problemem je ze se nemuzu dostat do
nekterych adresaru na CD. Je zajimave, ze na nekterych CD se do adresare s
dlouhym nazvem (obsahujicim trebas i mezeru) dostanu a na jinem ne. Existuje
nejaky driver dro CDmechaniku ktery by tento problem korektne osetril? Je mi
jasne ze se nebudou dlouhe nazvy zobrazovat v DOSu asi nikdy, stacilo by
abych se do tech adresaru dostal (bez nutnosti znovuvypalovani CD).
  Jinak na ten player sem pouzil starou AMD 486DX2/66 pretaktovanou na
100MHz - tomu rikam kvalita :-)

  Za pripadne namety predem dekuji

Jiri Drozd

P.S.: zkousel sem to ve win95 ale na to je ta 486 moc pomala, nehlede na to,
ze win sou pro tento ucel asi to nejnevhodnejsi co existuje. Je mi jasne, ze
se zde asi obevi x mailu nabadajicich me k pouziti Linuxu - vim ze by to
bylo asi nejlepsi reseni, ale bohuzel s nim nemam zadne zkusenosti.