klic

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:06:17 CET 2004

On Sun, 30 Dec 2001, Jiri Bezstarosti wrote:

> Neni uz nahodou ten spravny cas vsechny ty mechanicke
> obludy, ktere odemkne kazdy chmatak poslat do srotu ? :-).
> Ja vim, ma to i sve problemy, a tak to berte jen za takove
> male zamysleni - urcite prijdete taky na spoustu duvodu, proc
> elektronicke zamky jeste neprevazuji nad mechanickymi.

Kdyz Vam vypadne elektrika, jak se pak dostavate dovnitr nebo ven z
domu ? Mate tam nejaky pomocny mechanicky otvirac zevnitr ? Kdyby treba
zaclo horet od elektriky, vypadnou jistice a potrebujete utect ven.

Mimochodem - vyzkousel jste odolnost toho zamku proti takove klasice
jako jsou piezzo zapalovace ? Nebo elmag puls kondenzator->civka ?

Mozna ze ty mechanicke zamky vyjdou lacineji nez propracovane elektronicke
reseni, nakonec k cemu super nedobytny zamek kdyz mate drevene dvere,
sklenena okna, zdi stropy a podlahy z cihel, vzdycky je dalsi moznost :-)
Viz. ta reportaz tuhle v TV kde se pani nabourali do bytu podlahou ze
sklepa...