HP DJ 320 aku

carradio@iol.cz carradio
Středa Březen 17 12:11:03 CET 2004

| protoze
| vlastne
PLL
| je
| kmitoctu,

No, chapu to do okamziku, kdy na vstupu mam treba frekvencne modulovany
signal. V okamziku napriklad sumoveho signalu s nejakymi velmi slabymi
stabilnimi kmitocty ktere se maji odrezat tak aby puvodni signal zustal
jinak nedotcen (modulace SSB treba) si to predstavit uz nedokazu. Je chyba
ve mne, funguje to i v takovem pripade?

Na orezani pomoci subtractive PLL filtru jsem totiz dostal hint z nemecka
asi pred rokem (teprve ted jsem se dostal k tomu, abych si to udelal), ale
nejak se delsi dobu nemuzu spojit s clovekem, co to do konference posilal,
ani pres dotycnou konferenci (zeby umrel :(

Dekuji, zdravi

             Jaroslav Lukesh
             note: Bill Gates to Hell!

PS: Existuji kupodivu i _digitalni_ PLL (o nich jsem nemel ani tuseni), tak
pro zajimavost:

DIGITAL PLL DESIGN USING THE SN54/74LS297
The SN54/74LS297 performs a first-order PLL function with a high degree of
accuracy and a minimum of external components. Features include entirely
digital design, accuracy with varying temperatures and voltages, digitally
programmable bandwidth and center frequency, narrow bandwidth, ripple
cancellation, and cascading capabilities for high-order loops. This
document provides a device description, test data, and a data sheet for the
SN54/74LS297.