krystaly

"Horáček, Oldřich" horacek
Středa Březen 17 12:10:54 CET 2004

No, tak takhle nejak jsem si to predstavoval.. Tvar temer kulaty s dvema pohanemymi koly uprostred, aby se vysavac dokazal otocit s minimalnimi prostorovymi naroky.. No a problem s baterou maj taky :-) Muze nam to slouzit jako pouceni, ze ani komercni vyzkum nevymyslel nic lepsiho, nez my :-)
Stejne me ten vysavac neopousti, protoze tohle zarizeni bude pravy opak GPL a rozhodne mimo (alespon moje) financni moznosti.
Navic cloveku zvidavemu umozni GPL platforma vrtat se v tom vysavaci at infimum a vymyslet nove algoritmy. Domnivam se, ze tak chytry, jak predvadi na obrazcich, ten vysavac neni. Ty bryle by asi neobjel takhle plynule :-)

Nicmene je to moc zajimave, jako inspirace :-)

Jiri N.