krystaly

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:10:54 CET 2004

Ti Hradecaci jsou docela dobri, delali mi custom krystal do vysilacky kus asi za 300,-
Nicmene, jestli potrebujete maximalni stabilitu, a ne nejaky podivny kmitocet, je skoro jedno, jaky krystal koupite (slusny vyrobce Vam datasheet da), ale musite mu udelat teplotni stabilizaci. Pro vysilacky staci korekce podle nejakeho P-N prechodu, pro presnejsi aplikaci (treba citac) se obvykle strci krystal do nejake vytapene komurky...

Jiri N.