Nokia 5110

Zdeněk Burda zdenek.burda
Středa Březen 17 12:10:52 CET 2004

Jo, kartu tomu doty?n?mu klidn? po?lu, ale mobil by se mi hodil, proto?e
m?j mi n?kdo ukradl.

Zden?k Burda

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Thursday, August 02, 2001 2:19 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Nokia 5110

Kdyby mi nekdo zavolal, ze nasel muj telefon, o ktery jsem prisel pred dvema
mesici, tak si pro nej pojedu treba na vychodni slovensko (z prahy). Teda o
ten kram mi nejde, jde mi hlavne o SIMku, ale ta se da dat do obalky a hodit
do schranky a tak odpada cekani a neochota na poste. Fakt je to ze bych
urcite jel, protoze i kdyz by mi stacila karta, vedomi ze se toho nalezeneho
telefonu vzdavam zcela dobrovolne, to mi nesedi - ovsem bylo by neco jineho
rozhodnout se, dat telefon jako nalezne za kartu.
Kez by to nekdo za tehle podminek chtel uskutecnit s mym ukradenym
telefonem - pridal bych mu i nabijecku a HF. Ach jo!
Jakub Ladman