DiskOnChip a PIC, xx51

Vlastimil Pohnetal pohnetal
Středa Březen 17 12:10:51 CET 2004

Nen? to jen o cene samotneho DiskOnChip.
Vezmete v uvahu rozdilny pristup k mediim DiskOnChip, chipDISK, event.
CF.

Pripojeni CF k CPU a la 320 je pospano nekde u UCT520 na nasem WEBu.

V. Pohnetal

pohnetal@mite.cz
http://www.mite.cz
----------------------------
MITE Hradec Kralove, Ltd.
Veverkova 1343
CZ - 500 02  Hradec Kralove
Czech Republic
tel.: +420-49-5813-252
fax: +420-49-5813-260

From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Jiri Polasek
Sent: Thursday, August 02, 2001 12:02 PM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: DiskOnChip a PIC, xx51

Na adrese
http://ricl.konkuk.ac.kr/lxr/http/source/drivers/mtd/doc2000.c
najdete kompletni zdrojak pro komunikaci s DOC2000  v Linuxu (a jine
rutiny). Jenom to prepsat z C-ecka do asm.
Co se tyce ceny  vychazi o chlup levneji CFC karty (viz napo.
http://www.future.cz/dps/index.htm  >> ceniky) a o kartach se tu jiz
hovorilo. Jinak levneji vyjde i Flas HDD, ale to bude asi to stejne,
ovladat ATA rozhrani jednocipem.
I tak to bude spek. Kolik potrebujete ukladat dat?
Zdravi J. Polasek

| Odesilatel: Bure? Vit <BuresV@rothsware.com>
| Chtel bych pripojit "nejake pametove medium" k PIC popr. 80C320. Jako
| idealni se mi jevi Disk on Chip (dobra cena a kapacita).Nevite nekdo o

| nejakem odkazu, kde by byl popsan princip cteni a zapisu tohoto
| obvodu? Zkousel jste nekdo s tim neco? Diky za kazdou radu. Vita
| P.S.:Na netu jsem zatim nasel jen to: vemte, zastrcte do boardu a
nahrajte
| ovladac.

No a presne tak to IMHO funguje, proste se to tvari jako floppy disk. Ze
preji prijemnou zabavu s delanim toho softwaroveho floppy kontroleru do
toho singlechipu ;-)