Operacni zesilovac pro umely stred napajeni

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:10:49 CET 2004

On Fri, 3 Aug 2001, Snail Instruments wrote:

> Nechcete toho zrovna malo - 25V * 300mA = 7.5W. Nezli takovyhle 'operak',

Takhle bych to nepocital - cast toho vykonu skonci na zatezi. On to stejne
bude spis spickovy proud nez trvaly.

> to bych asi radsi udelal symetricky zdroj.

Ja ale potrebuju tu nulu mit nekdo okolo 5ti voltu tedy dost nesymetricky
a u symetrickeho zdroje bych stejne hodne ztracel na te vetvi 5V

> Texas Instruments dela TLE2426 - stred napajeni, ale jen pro mensi naroky (pouzdro TO92).

Nasel jsem jeste L165 - ten by to asi zvladl v pohode a ma ho v nabidce
i GM, nicmene pouziju nejpis ten napad p. Pouchy 741 + NPN-PNP posileni.