Jak na linearni zpetnou vazbu s optoclenem

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:10:48 CET 2004

On Sun, 5 Aug 2001, Igor Cesko wrote:

>   Zdravim!
>
>   A jak to ma byt presne: ppm nebo staci do 1%. Pro cca 0.1% by
> to slo pouzitim optoclenu s jednou vysilaci diodou a dvema
> prijimacimi, ktere jsou parovane. Zkuste se podivat do posledniho
> ARadia (cervene) - tam je to pouzito jako oddeleni pro nf-signal. A
> je tam slusne popsana funkce a parametre.

Tomu kompenzacnimu zapojeni jak mi tu par lidi poradilo jsem se chtel
vyhnout z toho duvodu, ze to napeti co chci monitorovat muze dost litat
a ja tam nemam k dispozici napajeni pro ten kompenzacni zesilovac.

Potreboval bych spis neco co by se zaroven napajelo merenym napetim.
Nelinearita nekolik procent je vyhovujici a pocatecni nefunkcnost
nez nabehne napajeci napeti na nekolik voltu taky nevadi.