ICOM T7

kice@11.sk kice
Středa Březen 17 12:10:47 CET 2004

On 6 Aug 01, at 7:24, Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> A k cemu ten Icom chcete pouzivat ?
>
> 	Martin - OK1UGA

Moja otazka znela trochu inac. Ale  ocakaval som takuto reakciu
od radioamaterov. :-))

Pouzit to chcem na dva ucely:
1. moja vasen je paragliding a tam sa pouzivaju dvojmetre. Je dobre
pocuvat letecke frekvencie (okolo 122 MHz).

2. Ked uz budem mat radio, vybavim si aj volaciu znacku, aby som
mohol komunikovat aj s radioamatermi. Preto ma laka dualband,
na Paragliding ho nepotrebujem.

Nemam nazvys peniaze na nove radio, ale nechcem kupit blbost.
Preto este doplnujuca otazka: je normalne, ze vysielac nema
ochranu a odpali sa pri puceni vykonu bez zataze, alebo do skratu.
Kice

Kice
mailto:Kice@11.sk