JDM+ICprog+PIC12C508

david.poruba@atlas.cz david.poruba
Středa Březen 17 12:10:47 CET 2004

Vetsi .

Sehnal jsem 3 tyto pristroje , bohuzel zadny uz nemel originalni
pojistku , tak jsem to zkusil jinak . Zmeril po dvou pojistkach
od nekolika ruznych hodnot , s temito vysledky :
50mA  1 - 37 ohm
      2 - 35 ohm
80mA  1 - 32 ohm
      2 - 32 ohm
100mA 1 - 22 ohm
      2 - 22 ohm
125mA 1 - 16,7 ohm
      2 - 16,5 ohm
250mA 1 - 4,7 ohm
      2 - 4,7 ohm

Pristroj se s pojistkou 125mA da taktak vynulovat s potenciometrem
v krajni poloze . Spolehlive se da vynulovat s pojistkou 250mA ,
takze musi stacit 200mA , pripadne 160mA , ale ty jsem nemel .
Jeste jsem misto pojistky pripojil odporovou dekadu , nulovaci
potenciometr nastavil do stredni polohy a dekadou vynuloval merak .
Bylo to pri 6 ohmech . Napeti baterii bylo pri mereni 3V .
Staci to tak ?

Mazac