ICOM T7

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:10:47 CET 2004

No, ja myslim, ze spojeni ze stanice /F bych si do denicku docela zapsal :-))
Krom toho, kdyz si nebude kolega zrovna vyjednavat koridor, myslim ze obsahy zprav ramec radioamaterstvi moc neprekroci. Kdyz obcas posloucham OK0C, tak bych rekl, ze domlouvani se mezi paraglidem a zemi, popr mezi dvema paraglidy je naprosto radioamatersky provoz :-)

Jirka N.

PS. Jsem prvni?