ICOM T7

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:10:47 CET 2004

Ja jsem si to pozorne precetl a pochopil tak, ze si to dotycny predstavuje
tak, ze si nekde zakoupi (ci zazada a pocka az mu spadne do klina)
amaterskou licenci a pak to bude pouzivat pro mnou popsane ucely. Staci cist
mezi radky. Zminka o 122MHz tam byla uvedena jako jedna ze zajmovych
cinnosti. Pokud jsem to pochopil mylne, pak se omlouvam.
Se zametenim pred vlastnim prahem naprosto souhlasim. To co se deje na
prevadecich je hruza - ja je proto nepouzivam uz asi 10 let.

Vzhledem k tomu, ze se tuto diskuzi asi prilis nehodi rozvadet v HW
konferenci doporucil bych ji prenest treba do skupiny Ceskeho radioklubu
pokud by v ni nekdo chtel pokracovat coz povazuji za zbytecne.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Jan Pruha [mailto:Jan.Pruha@matsushita.cz]
Subject: RE: ICOM T7

tak ja budu druhy.

kdyby jste si pozorne precetl popis na co chce puvodce teto debaty tcvr
pouzivat, tak je to poslouchani leteckeho provnozu na 122 MHz a pripadne do
budoucna ziskat koncesi a vysilat jako radioamater.
dale se co nejsrdecneji pripojuji k predchozi pripomince, ze nez budou
radioamateri nekoho poucovat o striktnim dodrzovani PP, meli bychom si
zamest pred vlasnim prahem (prevadece, prevadece, prevadece....).

Honza, 1xhp