zabezpeceni auta

Jaroslav Dolezal Jaroslav.Dolezal
Středa Březen 17 12:10:46 CET 2004

Mam takovy pocit ze hlidane parkoviste je k nicemu, protoze majitel ve sve
podstate za nic neruci a dokonce nekteri jsou sprazeni s lidmy kteri auta
kradou. Zamcena Garaz je zajimavy napad a rozhodne dobry, ale v kazdem
pripade bezpecna moc neni jako kazde mechanicke zabezpeceni. Pokud v tomhle
state budou platit zakony ktere tu plati tak si obcan nepomuze a bude muset
snaset prikori ktera mu jini budou cinit.

Jarda

                    radek kasal
                    <radekkasal@sez        Komu:   hw-news@list.gin.cz
                    nam.cz>                Kopie:
                    Odeslal:               P?edm?t:     Re: zabezpeceni auta
                    owner-hw-news@l
                    ist.gin.cz

                    07.08.2001
                    08:54
                    Odpov?zte
                    pros?m
                    u?ivateli
                    hw-news

....... Rozhodne bych ted nemyslel na nejake mechanicke
> zarizeni, ale napadlo me napr. poustet do karoserie VN zdroj, ale
> problem je, ze jednak ma velky odpor, coz by znamenalo velky ubytek +
> lak, atd...

Zapomen na to. Predstav si, ze by si autak, majetek, zabezpecil
kazdej.  Zabezpeceni by zlodeje  zmrzacilo, pozabijelo..... ci jen
odradilo. Chceme se jako stat ocitnout bez zlodeju????
Kdyby policie chytla chl?pka jak si kutali od tveho vozu kolo, tak
jim rekne, ze si ho jen pujcil a ze ti ho za chvilku chtel vratit.
Hodnota kola je do dvou tisic (uz si na nem jezdil, neni nove ac
perfektne vypada) a tak je to jen prestupek. Sepise se to a zaplati
pokuta.   Nedej boze, kdyby se pri te demontazi zranil tvou vinou, to
pak bude ublizeni na zdarv?. A to uz neni prkotina, to je dle rozsahu
ublizeni na zdravi a na kriminal!!!! On by zaplatil pokutu a ty bys
sel brucet.

PS. Mas-li zvlastni rafky, tak vez, ze jedno kolo je malo a na voze
jsou vetsinou potreba ctyri. Nabylo by nic divneho, kdyby se zlodej
vratil pro zbytek.

Doporucuji dat autak do garaze nebo na hlidane parkoviste. Ze
zabezpeceni snad jen otresove cidlo s hlasenim, lehky spanek a rychle
nohy.

Radek

Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz