citac

Ing. Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 12:10:44 CET 2004

At 20:31 2.9.2001 +0200, you wrote:
>Nevite nekdo, jakym zpusobem meri bezne vyrabene citace, ktere umi merit
>napr. na rozsahu do 1.2 GHz a rycholsti 1 mer/sec s presnosti na 0.1 Hz ?
>Nejak jsem nad tim premyslel a nenapadlo mi zadne realizovatelne reseni.

Asi vam nepomuzu, ale dle meho nemuze "citac impulzu" s hradlovanim delky
1s ukazovat hodnoty v desetinach Hz.
Neco jineho by bylo, kdyby se to tvarilo jako citac, ale pritom by to
merilo delku periody (bezna funkce soucasnych citacu)
a z ni pak pocitalo frekvenci. Pak by sice hodnota 1mer/sec nemela vyznam
delky hradlovani, ale treba dobu prumerovani
delky periody.

Z. Hanak jr.