zabezpeceni auta

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:10:44 CET 2004

Dobry den,
pocitejme:  1.2GHz= 1.2x10 ^ 9 , 0.1Hz = 10 ^1 , to jest deset radu rozsah
10^10

najdete mi krystal pro normal kmitoctu, ktery ma
dlouhodobou stabilitu 0,0001 ppm resp. 10^-10 .
Tak stabilni a presny oscilator nejspise bude tak drahy jako ten kram kde
prodavaji ty citace  i s prodavackou a kusem ulice.

Takze neumi merit, jen zobrazovat. Presnost na set desetinych mist
je jiz slusna hodnota, na sedm mist vyborna.