jas displeje videa

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika
Středa Březen 17 12:10:43 CET 2004

	Zdravim,

	mam video SEG 5351CZ (az na barvu panelu je shodny s Tesla 5350,
taze vyrobce je asi stejnej) a vadi mi na nem, ze dost slabe sviti displej.
Neni to vada, videl jsem jich vic, u vsech je to stejny.

	Nevite nekdo, jestli by to neslo nejak poregulovat - vymenit nejakej
odpor nebo neco podobnyho?

	Nevim, jak to vyrobci delaji, ale ten displej vypada dost podobne
jako u spousty jinech videi, takze je to mozna soucast, ktera je spolecna
vice vyrobcum, takze by sly pouzit zkusenosti i z jinech videi.
	Ma 4 sedmisegmenty (nektery maji doplnenej jeste osmej segement aby
se dalo napsat R a W), vlevo maly symboly - kazeta, VCR, TMR, vpravo - LQ a
klic a pak jeste dva svisly prouzkovy idikatory vybuzeni L, R.

	Diky za pripadne rady,

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz