zabezpeceni auta

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:10:42 CET 2004

Ani nebyla plna, jen tak ctvrtina. Vyrazilo nam to na koleji tri okenni tabulky a ja jsem byl rad, ze jsem neprisel o oci. Acetonperoxid nedoporucuji, jedna se o latku veskrze nestabilni a nevyzpytatelnou.

Koneckoncu strelna bavlna se da taky udelat bez velkeho vybaveni :-)

J. Hanzal

>Ja myslim, ze toho nemusi byt ani 5l. Staci plna krabicka od kyseliny
>citronove.
>Ze, pane Hanzal :-))))))))))))

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East