kondenzator zavisly na vlhkosti vzduchu

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:10:41 CET 2004

Vidim, ze ma prvni poznamka zapadla bez povsimnuti. Ptam se tedy moralistu,
kteri se okamzite pohorsuji nad kradezemi software (cracky), nalezci
mobilnich telefonu, zlodeji automobilu apod.:
Myslite, ze kopirovani a nasledne rozsirovani dokumentace ke komercnim
vyrobkum je v poradku? Jak by se na vec asi divali panove Hanzal, Poucha
atd., kdyby se v konferenci verejne shanely plosne spoje, obsahy PICu ci
EEPROM do jejich vyrobku?
Kolik jste asi (stavitele anteny) dali za Breeznety a Wavelany, ke kterym se
to chystate pripojit, ze nemate 2.240 Kc na antenu ?
(pripadnym bastlirum a experimentatorum na 2,4GHz se omlouvam, ale vic nez
1-2 urcite nebudou ;) Myslim, ze vetsina z vas si na uvedenou antenu vydela
za jeden az dva dny, jak dlouho asi budete shanet material, vyrabet ji,
ladit a merit?

HOWG!
Kadoun

P.S. Prohlasuji, ze nejsem zamestancem firmy vyrabejici anteny a ani zadne
neprodavam... Proste si myslim, ze se to nedela. A treba jsem si jako vul
pred lety kupoval plosne spoje na DPA380 od p. Dudka za pomerne velky peniz,
zatimco ostatni borci dali jeden orig. plosnak na kopirku a uz vesele
obkreslovali a leptali a prodavali je potom za tretinovou cenu...