Odpudzovac komarov

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:10:40 CET 2004

> jinak hmyz je citlivy i na jina pole nez akusticka, ale i
> clovek je na ne
> citlivy, tedy se daji pouzit pouze v pripade skladu a pod.

Muzete to prosim trochu rozvest? Pokud to neni zrovna gamazareni, slo by treba "cozi" spustit pri odjezdu z chalupy a pri navratu to vypnout..?

> Kdysi jsem vyhnal mravence z podlahy prizemniho domku
> infrazvukem (po trech
> hodinach jich byly dve lopatky vylezlych a mrtvych, co
> zustalo pod podlahou
> jsem nepatral :), od t? doby tam je?t? po ?esti letech nebylo
> vid?t ?iv?ho
> mravence (nev?m jak dneska, u? tam nebydl?me). Nejsp?? to ti
> zdechl? n?jak
> chemicky ozna?kovali pro ty budouc?.

O jake frekvenci je rec? A jak jste ji dopravoval do prostoru? Nejaky masivni basovy reproduktor, nebo primo magnet lomcujici se zdi, ci podlahou? Moc me to zajima, mame na chjde vsemoznou havet a kdyby s ni slo takhle skoncovat, nebylo by stastnejsiho jedince.. :-)

Jirka N.