ISA zbernice

Hugo KOTTAS testsysteme
Středa Březen 17 12:10:39 CET 2004

>To co pisete je zajimave a na PC cku docela pruser, protoze druhy radic
disku vyuziva IRQ15 a to je vstup 7 sekundarniho radice, a pokud toto jak
pisete vznikne nejakym hazardem, na ATAdisku se ctenim skoro neda zjistit ze
preruseni nezavolal, potrebne registry tam proste neexistuji :-(

Staci nacist STAVOVE SLOVO disku a zadost o IT se nuluje. Dela se to i v
BIOSu. Po prichodu IRQ14 a IRQ15 se jen
nacte stavove slovo na drese 1f7h a 177h

>Ale to drzeni IRQ v 1 se mi moc nelibi, protoze mne se zda vhodne prepnout
radic do rezimu kdy prerusuje od urovne a ne od hrany, a to jde jenom kdyz
je klidova uroven 0.

Pak nepujde TIMER. Tam se pousti symetricke obdelniky z casovace a IRQ se
generuje hranou.