Postovni klient PINE

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 12:10:39 CET 2004

Zdravim,

	opoustim sveho providera, kde jsem pouzival ke cteni posty program
PINE pod UNIXEM a perfektne mne vyhovoval. Je to klasicky textak, ale
prace je s nim velice rychla a efektivni. Pri mych 100 mailech denne je
to vice nez skvele. Nyni ale prechazim jinam, kde UNIX neni. Nevite jestli
existuje podobny program i pro PC pro stahovani posty pres POP3 ? Existuje
PinePC, ale ten pro svoji praci potrebuje jednoduchy programek FETCHMAIL,
ktery nejprve stahne postu do souoru a teprve potom se v ni prohrabava
PINE, ale ten programek jsem sehnal jen pro UNIX.

	Diky za odpoved.

		S pozdravem

				Ing. Martin Plsek