OT: Bylo: zabezpeceni auta

Josef Kokes kokes
Středa Březen 17 12:10:38 CET 2004

Nojo, ale jisty drobny rozdil tu je. Stalo se, ze jsem (vicemene omylem)
prespaval v aute na okraji jednoho mestecka. Neporusil jsem zadny zakaz,
jinak bych asi nedopad dobre. V 10 vecer tam za mnou prijel mistni serif -
ne aby mne buzeroval, jak je zvykem u nas, ale aby se ujistil, ze nemam
nejaky problem. Protoze on za sve uzemi proste citil zodpovednost. A pres
noc tam kazdou hodinu zajeli policajti zkontrolovat, jestli je vsechno OK.
Nebudili mne, neobtezovali, jen chteli mit jistotu, ze se mi nic zleho
nedeje.

Kdyz to srovnam s tim, ze tady mne uz 6x okradli, z toho 4x jsem znal a
uvedl pachatele, tak je mi smutno. Samozrejme, ze se nic nestalo. Podle meho
soudu by nejlevnejsi alarm byl: zrusit policajty (stejne jsou na h***o) a za
usetrene penize by kazdy ridic 2x rocne nafasoval nove auto podle vlastniho
vyberu.

Kokes