ISA zbernice

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 12:10:38 CET 2004

No alternativni stavove slovo je pro druhy kanal na 176 a hlavni slovo na 377, to hlavni skutecne nuluje zadost o preruseni.

Pokud mi prijde falesne preruseni v dobe kdy disk nepracuje, pro prerusovaci rutinu se to bude tvarit jako ze disk zrovna dokoncil nejakou operaci ktera nevraci data, treba verifikaci sektoru. Nahozene IRQ se ztenim registru disku neda detekovat! Disk ho ma posilat na konci kazde operace.

Na motorole bude zajiste preruseni jinak, ale chci to na PC simulovat s vyloucenim nahodnych hazardu :-)
Lubor

>To co pisete je zajimave a na PC cku docela pruser, protoze druhy radic
disku vyuziva IRQ15 a to je vstup 7 sekundarniho radice, a pokud toto jak
pisete vznikne nejakym hazardem, na ATAdisku se ctenim skoro neda zjistit ze
preruseni nezavolal, potrebne registry tam proste neexistuji :-(

Staci nacist STAVOVE SLOVO disku a zadost o IT se nuluje. Dela se to i v
BIOSu. Po prichodu IRQ14 a IRQ15 se jen
nacte stavove slovo na drese 1f7h a 177h