sw reset PIC

Lukas Grepl luky.ol
Středa Březen 17 12:10:37 CET 2004

> Ahoj,
>
> dobre to je vyriesene v PIC18, da sa nastavit stack-underflow/overflow
> reset, programovo povolit/zakazat WDT a navyse ma MCU instrukciu RESET.
> A ku tomuto vsetkemu, pokial MCU nacita nejaky nedefinovany op-kod, tak sa
> vykona automaticky NOP.
> Ostatne PIC-ky : pretecenie WDT, IO pin + externy watchdog v kombinacii s
> "STOP: GOTO STOP". Goto 0 ma jednu vadu, ze programovo sa nemusia registre
> pri vhodnych okolnostiach inicializovat spravne aj ked don zapisete
normalne
> [...]

To s PIC18 zni hezky, nicmene ja to potrebuju na PIC16 :-(
Jeste k tomu stacku - jak je to tedy u PIC16 s pre-/podtecenim? AFAIK by
melo dojit k resetu, ale zaznelo tu i to ze je stack kruhovy - co je tedy
pravda? Nakonec asi prece jen zapnu WDT a bude to bez problemu (jmp $) ...

Lukas Grepl, OK2WDT