Bylo: zabezpeceni auta

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:10:37 CET 2004

Ondra Caha wrote:

> Ahoj vespolek
>
> Neznate nekdo program pro okna, ktery umi vysilat data na jiny rychlosti nez
> prijimat ??

Pokud to ma bezet obema smery, tak je to otazka hardwaru, bezne pouzivany radice
neumoznujou ! Pokud me pamet nesali, tak naposled to umely radice na IBM XT :)
Jedine mozne reseni je pouzit jeden port pro vysilani a druhy pro prijem, ale o
takovem
reseni jsem neslysel :(

> Neco ve smyslu prime propojeni kabelem.
>
> Po mnoha pokusech o bezdratovou sit pomoci optiky, jsem presel k moznosti
> prenaset data
> pomoci vf vysilace, bohuzel pouze v jednom smeru. Druhy smer muze byt
> podstatne pomalejsi,
> ale jaky program by toto umoznil nevim.
>
> Jestli nekdo vi at odpovi

no nevim, ale rad odpovim :)