Virus

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:10:36 CET 2004

Zdravim,
mam jednu zacatecnickou otazku.Tento vikend jsem tvoril plosny spoj klasickou metodou kresleni pomoci TRUBICKOVEHO PERA (400x250mm rozmery spoje) ... vyhral jsem si s nim neco prez hodinu ... po leptaci lazni ho byla pulka podleptana a ta druha nedoleptana ... byl jsem do bela. S kamaradem jseme zkouseli delat pl. fotocestou pomoci spreje  s POZITIVNI FOTOEMULZI -ani jeden z 10ti se nepodaril :-((( Sice pred vyhozenim prazdne plechovky jsme zjistili ze byl prosly, ale to snad na to takovy vliv nemelo.(Vyvojka, vybojka leptaci roztok jsou OK) Prosim, vsichni pouzivate plosnaky s fotocitlivou vrstvou jiz nanesenou, ci jakym roztokem a zpusobem tuto vrstvu tvorite? Kdyz mate tak nadherne spoje.  Ja to chci taky umet :-)
Predem dekuji za vsechny reakce a odkazy.
Standa