Tvorba plosneho spoje

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 12:10:36 CET 2004

| Odes?latel: Karel Strobach <kaes@iol.cz>

| Asi jste prehledl o co v puvodnim dotazu slo. Je to otazka hardware,
| nikoliv software. Standardni UART v PC zkratka neumoznuje prijimat a
vysilat
| data na rozdilnych rychlostech. Takze v tomto pripade je otazka pouziteho
| operacniho systemu zcela irelevantni.

O nikoli, protoze pod linuxem muzete pouzit bez jakychkoli externich
programu jeden port na vysilani a druhy na prijem zcela odlisnymi
rychlostmi a sdilet si tak treba disky.

Sorry, fakt jsem trochu (dost...) provokoval, nedali mi to...

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04