Dojezdy u el. stahovani oken

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:10:36 CET 2004

Dobry den vsem na konferenci.
Mel bych jeden takovy dotaz, ktery se vam bude mozna zdat banalni.
Uz jsem tady neco takoveho dotazoval a ted (po nejakem case studia)
by jsem chtel prodiskutovat vysledne reseni.
Jedna se o scanovani klavesnice (nemyslim od PC). Uvazujme
treba matici 4x8 a processor (napr PIC16C54). Jde mi o
teoreticke vyhodnocovani, ktere tlacitko bylo stisknuto.
Momentalne nactu tech 8 vstupu(jeden port) a potom posuzuji jednotlive
bity.
Zda se mi, ze to zabira trochu moc programu.
Muj dotaz tedy je, zda exituje nejake efektivnejsi reseni. Jsem uplny
zacatecnik v programovani, tak se omlouvam za mozna nesmyslny dotaz.
No a kdyz uz jsem u tech tlacitek, jak se dela treba zakmitavani ?
Napada me pouze stupidni postup, kdy se oscanuje tlacitko, nejakou dobu
se pocka a
pak se porovnava stav. Ovsem pokud tech tlacitek je vic(napr 16) tak
kdyz budu cekat
u kazdeho tlacitka 100ms tak to posledni prijde na porad az za 16x100ms
(nemluve o
spatnem vyhodnoceni).
Mohl by mi prosim k uvedenemu tematu neco poradit?
Predem dekuji

Martin