Tvorba plosneho spoje

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:10:34 CET 2004

>mam jednu zacatecnickou otazku.Tento vikend jsem tvoril plosny spoj klasickou
>metodou kresleni pomoci TRUBICKOVEHO PERA (400x250mm rozmery spoje) ... vyhral
>jsem si s nim neco prez hodinu ... po leptaci lazni ho byla pulka podleptana a
>ta druha nedoleptana ... byl jsem do bela.

Leptaci lazen se musi michat, vetsinou se to dela proudem vzduchu. Ve fotograficke misce je to ponekud obtiznejsi.

Zalezi, jak moc chcete setrit, pripadne jak moc na to spechate. Me se nejvice osvedcilo nakreslit desku na pocitaci, poslat e-mailem soubor a za par dnu prijde deska.

Neco se da usetrit tim, ze si sam dojdete na osvitku a poslete hotovy film.

Vyhodou tohoto reseni je, ze se muzete soustredit na vlastni elektroniku a netrapite se technologii. Jednovrstva deska Vasich rozmeru by stala kolem 500Kc + filmy (na osvitce asi 100Kc).

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East