Tvorba plosneho spoje

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:10:33 CET 2004

Centropen 2846 PERMANENT nejlepe cerny - v chloridu se
nepodlepta a prace s fixou je fakt velice pohodlna.
Stoji vetsinou 7Kc. Desku odmastit atd. to je klasika.
Jen bacha na ten fix, musi byt cerstvy, jinak nechava
nitkove preruseni po delce tahu, s cerstvym je to OK.
Mozna jen hodne tenke spoje vzhledem k hrotu te fixy
pujdou hure, prece jenom je to fix.
Jo a COLON praskem to umyt je legrace, staci navlhcit
a jemne setrit, on ten COLON ten fix nejak rozpousti,
na rozdil od chloridu.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: pavel prochazka [mailto:hacesoft@email.cz]
Sent: Monday, August 13, 2001 4:32 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Tvorba plosneho spoje

Ja jsem pouzivat take trubickova pera a barvu na kuzu. Prodavala se v .025
Kg. A za komousu stala 2.5 KCS! Kyselinu chlorovodikovou jsem pouzival jako
vodu ( nalil jsem ji tam tolik aby to stacilo na tu desku - odhadem). A
peroxid vodiku (take se sal obcas koupit v drogerii ale me to musely vzdy
koupit rodice, protoze me to nechteli dat) to jsem tam nalil primerene -
nijak jsem to nemeril a popripadne jsem prilil pokud to leptalo pomalu. Med
desky jsem si vzdy ocistil torem (mozna ze se to da jeste dneska koupit -
byl to nejaka pasta na bazi pisku na cisteni smaltovych van). Takhle jsem
leptal dekdy Ja.