Tvorba plosneho spoje

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 12:10:33 CET 2004

Zdravim,
pouzival jsem v podstate stejnou metodu. Ba dokonce, kdyz jsem chtel mit
spoje obzvlaste hezke (pocitac byl tehdy snem nejednoho z nas), tak jsem si
koupil propisoty (snad vetsina vi co to bylo - nebo se to jeste prodava ?) a
pouzil jsem je rovnou na med. Med jsem cistil takovou jemnou brusnou gumou.
Musim rici, ze jsem nikdy nepodleptal. Pouzival jsem redenou kyselinu a
peroxid. Vse odhadem.
J. Polivka

----- Original Message -----
From: "pavel prochazka" <hacesoft@email.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, August 13, 2001 4:32 PM
Subject: Re: Tvorba plosneho spoje

> Ja jsem pouzivat take trubickova pera a barvu na kuzu. Prodavala se v .025
Kg. A za komousu stala 2.5 KCS! Kyselinu chlorovodikovou jsem pouzival jako
vodu ( nalil jsem ji tam tolik aby to stacilo na tu desku - odhadem). A
peroxid vodiku (take se sal obcas koupit v drogerii ale me to musely vzdy
koupit rodice, protoze me to nechteli dat) to jsem tam nalil primerene -
nijak jsem to nemeril a popripadne jsem prilil pokud to leptalo pomalu. Med
desky jsem si vzdy ocistil torem (mozna ze se to da jeste dneska koupit -
byl to nejaka pasta na bazi pisku na cisteni smaltovych van). Takhle jsem
leptal dekdy Ja.