Dojezdy u el. stahovani oken

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:10:32 CET 2004

vy potrebujete zvysovaci menic. V stand. zapojeni tomu tak je vzdy.
Skuste hladat v tabulkach obvod s menicom typu Sepic alebo Cuk.
Tieto zvysuju aj znizuju a netrpia tym, co vam prave vadi. Dalsia moznost je
pouzit menic s transformatorom.
Teda tieto dve moznosti. Inak to asi nepojde.
Firmy - Maxim, Analog Devices, alebo urcite Linear Technology.

ivo.