Ovladani cerpadla

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:10:31 CET 2004

| Odes?latel: Ivan Koz?k <ikozak@atlas.cz>
| mam nasledujici problem a moc Vas prosim o radu. Postavil jsem kolegovi
| ovladani cerpadla ke
| slunecnimu kolektoru dle Prakticke elektroniky 9/1997. schema prikladam.
| A ono se v prechodovych stavech rozkmitava a tak do cerpadla leze nejaky
cas
| jen cca 150 V.
| Myslim si, ze to dela nejaka indukce na vstupech, ale jak ji odfiltrovat.
| Nedelal to zde nekdo??

Nedelal, ale jak jsem se tak dival na schema...

1. Cim jste to meril? (ruckove meridlo, digitalni merak, osciloskop)
2. Dival jste se na to napeti osciloskopem?
3. Myslim si, ze to bude neco kolem toho optoclenu/triaku
4. zkusil jste dat ridici elektrodu toho triaku na (tu horn?, pres ten
odpor co tam je) anodu?
5. a jake je napeti na kolektoru toho tranzistooru, jak vypada
osciliskopem?
6. zkusil jste zkratovat kolektor a emitor toho tranzistoru?
7. nemate prilis mekke napeti zdroje - nebo neni vadny stabil/kondy u toho
stabilu? Design toho regulatoru se mi jevi v pripade dobreho zdroje v
poradku.

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04