vodotrysk

Tomas Franke tomas.f
Středa Březen 17 12:10:28 CET 2004

Sula Milos wrote:

> Vcera jsem to jen tak ze zvedavosti zkousel rozchodit s klasickyma piezo
> menicema z male sirenky, ale nezadarilo se jak jsem predpokladal, dneska se
> pokusim sehnat nejaky silnejsi piezomenic ale stejne to vidim blede aby to
> na te frekvenci fungovalo, kdyz to ma rezonancni frekvenci ve slysitelnem
> pasmu.

Kdysi jsem videl takouvou hooodne starou radioamaterskou knizku v ktery byl
navod kterak spocitat a vybrousit xtal na urcitou frekvenci... Ale myslim ze by
na to sel pouzit nejakej seriove vyrabenej element. akusticky piskadla asi
nebudou na tuuhle frekvenci nejvhodnejsi (velka setrvacnost), to chce neco
kompaktniho. Mozna ten valecek ze zapalovace nebo USF-2513P z katalogu GM