mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

Vlastimil Pohnetal pohnetal
Středa Březen 17 12:10:27 CET 2004

Nen? to reklama, je to diskuze o pristupu k problemu a mohla by se zcela
jiste odehrat se zbozim typu osobni auta. Zavery by byly stejne. Je
t?eba venovat vice casu prostudovani nabizeneho.

DIMM-PC/520 FS nen? zdaleka nejlevnejsi modul a hlavne ma sva specifika.
Je na nem integrovan radic Ethernet 100 Mb pomoci PCI. Fyzicke vrstva
Eth zde nen?, je t?eba ji resit mimo modul. Modul muze mit az 64 MB RAM
pameti. Jeho typicke pouziti muze byt napr. v  jednotce miteROUTER-WT,
kter? je pro nej pripravena (konstrukcne, signalove, zdrojem apod.).
Podstatne se lisi od modulu DIMM-PC/520.

T?m?? v?dy existuji alternativni reseni jednoho problemu. Ja netvrdim,
ze pouziti DIMM-PC modulu je pro stavbu  prehravace MP3 nejvhodnejsi
cestou, jiste naleznete pro Vas nejvyhodnejsi HW. Byla-li by diskuze o
tom, jaky pouzit HW pro stavbu MP3 prehravace do auta, pravdepodobne
bych se ji neucastnil, ale padlo tady narceni, ze n?co je drahe.

Vyjmenoval jsem polozky a alespon v ramci omezeneho prostoru i
vlastnosti a polozil jsem otazku: "Co by to m?lo stat?" Neodpovedel jste
mi. Kdybyste uvedl cislo musel byste se hodne zamyslet nad jeho
hodnotou. Ale nevadi to t?eba prijde.

Specifikace neznamena cenu, ale blizsi urceni vyrobku. Bohuzel je to
nejlepsi na priklade(zjednodusene).
Oznaceni vyrobku: miteROUTER-WT
Mozne procesorove moduly: 386B, 386I, 386IE, 486-I3, 520I-1, ....
Mozny SW: LINUX, firmware, ...
Mozna fyzicka rozhrani Ethernet: 10 BaseT, 100 BaseT
Mozna rozhrani pro antenu: N konektor, zadny konektor, jiny konektor
Mozne vybaveni (bezdratova PCMCIA karta): Lucent, Samsung, Proxi,
Symphony, Breez, RayLink, ...
Mozne doplnky: napr. Pigtail pro Lucent apod.
Mozne specialni upravy: napr. Logo prodejce, potisk panelu apod.

Vidite, ze kombinaci mozneho je mnoho, nav?c nektere maj? smysl, nektere
ne.
Toto vsechno je zakodovano do ciselneho kodu (Part Number), kter?
jednoznacne urcuje (specifikuje) dany vyrobek.

I sestava LINUX mitePC-L Kit ma sva ciselna oznaceni, pozadam pani
Klausovou, by Vam je na adresu jiri@bezstarosti.cz zaslala, popr. aby
zaslala i cenu.

Na zaver.
Absolutne nesouhlasim s vyrokem "...pro ceske podminky, kde prace nic
nestoji,...". Prominte, ale pripada mi naprosto nesmyslny. Tim, ze
pripustite, ze pr?ce nic nestoji, zaroven davate nulovou hodnotu odmene
za praci. Nevytvorilo se tedy nic. Tento pristup je spatny.

S pozdravem

V. Pohnetal
http://www.mite.cz