Oznameni: UCB/PIC-B za 499.00

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:10:26 CET 2004

Co kdyz to je pro skolstvi, hobby, zahranicniho zakaznika v jehoz domovine
se nedela program za par stovek v praci jako vedlejsak, nebo pro nekoho, kdo
se uz poradne spalil spolupraci s kvalitnimi ceskymi "programatory"?
Taky je mozne, ze se nasi poslanci a senatori i s celymi rodinami budou za
domaci ukol ucit Basic :-).
--
Rotta