Oznameni: UCB/PIC-B za 499.00

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:10:25 CET 2004

>Jenom jestli se nejedna o nejaky univerzalni obsluzny kontroler ktery
>si pak programuje v basicu zakaznik podle typu problemu .. Pak bych
>nechtel psat tisic uloh po petikorune za kus ...

Ani ja ne :-). Ale urcite by se dal napsat ten interpreter a domnivam se, ze u nekolika tisic kusu bychom byli stale jeste v plusu. Vychazim z toho, ze se jedna asi o dve kila programu, jehoz principy jsou navic dokonale zmapovany. I kdyby to psal kral vsech vydriduchu po 100Kc za instrukci, je to porad jenom 200,000Kc.

J. Hanzal